Translate

sâmbătă, 30 mai 2015

Am facut 10$ pe net folosind telefonul IOS/android , am dovada aici (Part 2)



      Salut , poate ca ai urmarit acest blog si ai vazut cum am facut prima data 2,5$ . Astazi am revenit cu o retragere de 10$! Banii i-am facut destul de usor, tot ce am avut nevoie a fost de telefonul android pe care il posed si conexiune la internet.
      O sa iti fac un scurt istoric despre cum poti face si tu 10$ sau de ce nu 100$

      Procedeul este foarte simplu, tot ce trebuie sa faci este sa ai un telefon  IOS/android, sa intri in Magazin Play, si tot ce trebuie sa faci este sa iti instalezi aplicatia UENTO





Dupa instalarea aplicatiei pe telefon, iti vei face un cont folosind codul la inscriere pentru a primi mai multe aplicatii de instalat( o aplicatie instalata pe android=0,05$) foloseste bonusul  : b58iz

Cred ca esti curios si vrei sa vezi dovada mai intai 


Banii i-am retras prin paypal, plata s-a facut instant !



Viziteaza prima postare despre Uento si cum sa il folosesti CLICK AICI
Pentru orice nelamurire nu uita sa ma contactezi ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu